Heel tevreden meeMarionIk ben heel erg tevreden met het resultaat van deze op maat geknipte gordijnen die ik heb gebruikt als zonwering voor onder mijn overkapping. Door middel van profielen die ik bevestigd heb. Alleen vraag ik me af of ze hittebestendig zijn. Vooral bij temperaturen van 30 tot 37 graden als er door het melkglas heel de dag pal de zon op staat. Zijn ze dan niet brandgevaarlijk?5
Gelijk kapotFelicia5 gordijnen gekocht waarvan 1 gelijk al scheurde tijdens het bevestigen.1
Alleen kopen als je iets dicht wil hebben niet voor dagelijks gebruikPLeuk gordijntje maar je kunt ze niet steeds open en dicht doen. Zitten hele slappe klemmen bij om ze open te houden en dan nog gaat het maar voor een klein stukje.. Misschien handig als je gaat verhuizen en even tijdelijk wat dicht maken.. Ik heb spijt dat ik ze gekocht hebt, want ze zijn niet geschikt voor dagelijks gebruik..1
WaardeloosMetinLet op: alleen kopen als je ze permanent dicht wilt houden. Ze zien er leuk uit, maar je kunt ze eigenlijk nog nieteens voor de helft openzetten. Zet je ze verder open schieten de clips die hem open moeten houden los. Dus leuk product als je ze dicht wilt houden, maar als ze ook nog open moeten kunnen, niet doen.1
Erg snel kapotEugenieJammer eigenlijk, want het is een leuk ding en het is ook niet in meerdere mate goed verkrijgbaar, ook zijn ze snel kapot2
Top voor eigen creatiesLisaIk heb het vouwgordijn gebruikt voor een eigen idee, makkelijk op maat te snijden/knippen. Zo voor een leuk prijsje, nieuwe raambekleding gemaakt.5
Slechte kwaliteit, onhandige handleidingIlhanOnbegrijpelijk waarom ikea niet een kort filmpje maakt hoe je dit papieren gordijn moet hangen. De handleiding is super onhandig. Na het uit de plastic hebben gehaald direct een dikke scheur aan de onderkant omdat het etiketje eraan is vastgemaakt. Het kon er dus niet afgescheurd worden!!! Als dit mis gaat, gaat natuurlijk alles mis omdat de concentratie naar 0 daalt. Gordijn binnenste buiten geplakt aan het kozijn, dus eraf getrokken en jawel, 2e scheur! Vervolgens aan het stoeien geweest met het plastic houdertje en klittenband. Geen idee hoe dit moet. Uiteindelijk iets in elkaar geprutst maar geen idee hoe de gordijn afgesteld moet worden. Als je het omhoog drukt dan valt het net zo hard weer terug naar beneden en hangt maar in één stand. Kortom, dit product is een en al ellende!! Snap ook niet hoe de meeste beoordelingen zo lovend zijn.1
VerduisterendLMoesten tijdelijke zonwering hebben in de logeerkamer. Deze gehaald en zeer verrast. Deze blijft hangen! En dan de prijs ;-)5
GeweldigLMooie oplossing voor een klein prijsje.. gemonteerd in een slaapkamertje. Mooi lichtdoorlatend5
GordijnRonaldKan niet helemaal naar boven. De clips zijn te zwak daar voor3
stevigSylviagoedkoop maar toch best stevig gordijn. ziet er goed uit. heel makkelijk op te hangen.5
Prima oplossingWendelHandige (tijdelijke) plissegordijn. Je moet ze wel voorzichtig los maken want anders scheuren ze aan de kanten van het klittenband.4
Super handig!EliseDeze tijdelijke gordijnen hebben bij ons zeker een half jaar lang trouwe dienst bewezen voordat ze sneuvelden en zelf toen bij het verwijderen van de plakbevestiging op kunststof erg tevreden: laat bijna in één keer los en de overige restanten makkelijk te verwijderen. 5
Prima voor de prijsIrisHandig in gebruik en aan te brengen op kunststof kozijnen. Niet geschikt voor vochtige ruimtes, want dan ontstaat schimmel, zelfs met ventilatie. Als je het niet erg vind om ze vaker te vervangen dan kan het wel.4
Papieren plisséJeanFijne gordijntje voor als je verbouwd in je huis en geen inkijk wilt hebben gemakkelijk op maat te maken ook5
Clips vergaanLotteDe plisee-gordijntjes hangen langzaam uit en worden echt langer. Dat is op zich prima, je kunt ze op de vensterbank laten rusten. Wat niet leuk is dat de clips om ze op te binden vergaan, breken en niet meer werken. Ik vind die niet in de IKEA store en heb nog geen werkend alternatief gevonden. Ik vind het zonde om nu hele nieuwe gordijntjes op te moeten hangen, terwijl de oude nog goed zijn, omdat de clips stuk zijn. 3
Fijne plisse gordijnBlomdinaHeel makkelijk te monteren en te gebruiken en te stylen5
Mooi tijdelijk gordijnDaniellaPrima zonwering voor weinig geld, makkelijk op maat te maken. Alleen het een stuk omhoog doen en vast zetten met een clip minder makkelijk. Evenzogoed prima!5
Graag ook andere afmetingenLigiaIvm o.a. herhaaldelijke kozijnenvervanging 1> jaar, hebben we ze door het hele huis. Ideaal, want ze zijn gemakkelijk te vervangen, zonder beschadigingen aan muren of plafond. En voor de prijs hoef je het niet te laten. Echter, als je ramen breder of langer zijn, dan moet je een soort lapjesdeken maken of een ander alternatief zoeken. Jammer, want ze zijn een heel stuk leuker, dan bv kranten. Onze breedste ramen zijn 160 en de langste 250. Alvast dank!4
Verduisterd goedNoëlleHandig voor raampje 25cm breed naast voordeur. Wel op verkeken dat het de hal pikkedonker maakt. Open/dicht wil niet echt vanwege de kwaliteit, dus standaard dicht. Verduisterd dus goed. 4