Giver det fineste lysHeidiSå fin glasskærm, der giver det fineste lys! Savner dog muligheden for af kunne skrue op og ned på lyset, samt at skifte farven på lyset, som det er muligt på modellen med den frosne hvide skærm. Så jeg har købt 1 af hver, og monteret den orange skærm på den hvide base.5
Hyggelig belysningAndreasDekorativ og fin belysning4
Skønt varmt lysGitteSkønt varmt lys5
Lille kontaktLærkeLille tænd / sluk kontakt under bunden. Det betød at jeg kom til at skuppe lampen af sømmet og den faldte ned or gik i stykker :;(((((( rigtig øv fordi jeg ellers synes den er fin1
MumsLineLækker og hyggelig lampe der giver godt lys. Den eneste lille ulempe er at den er lidt stor i størrelsen.4
Flot lampeLisaDen er ligeså flot på billede som i butikken.
Det er praktisk, at den både kan hænge på væggen, eller ligge på det bord eller skænk 5
SmukAnonym anmelderElsker lampen! Den er smuk, giver et behageligt lys, anvendelig på flere måder (både som bordlampe eller væglampe) og så er det bare skønt at den er orange. Det gør også at den ikke ligner alt andet, men er lidt mere speciel. Lampen er bestemt pengene værd.5
Helt anden lampe end på billederneClaireDenne lampe er super flot slukket, men er på ingen måde den lampe som er tændt på billederne. Ved ikke om IKEA har ændret produktionen af den siden den blev lanceret, men det er desværre som de andre skriver, at den er en grim lysegul farve. Er super ærgerlig, men det giver ikke mening at beholde den bare som dekoration.1
SkuffetJeannette SolvejgBesværlig at tænde slukke. Kontakt spinkel og skarp og svær at komme til uden at løfte lampen.
Er ikke ordentlig gennem farvet. Lyser ikke flot som forventet.2
Fed hyggelig lampeSuzanneAbsolut en fed detalje i indretningen 5
FinLineRigtig fin og hyggelig lampe5
Flot lampeJulieJeg har haft lyst til at købe denne lampe i et par år, men det har kun været muligt at købe den i butikken, og hvergang jeg har været i Ikea, har den været udsolgt. Så da jeg så, at man nu kunne bestille den online og få den leveret hjem, købte jeg den med samme.
Lampen er så fin, men jeg synes ikke, at den ift. lysets skær/farver ligner det på produktbillederne. Lampen er mere orange på billederne, end den er i virkeligheden.
Dog er jeg stadig meget glad for mit køb. Det er en sjov lampe :)4
Stor forskel på farverAnonym anmelderEfter læsning af anmeldelser på denne lampe, åbnede min kæreste og jeg en pakke for at se. Vi prøvede at sætte lys til (tænde den) og ja den var ryger-hjems-gul og super fesen i lyset. Vi overvejede længe om vi gad købe, men så åbnede jeg en ny kasse og den var så flot i farven - rigtig varm orange! Flere var fine som denne. Jeg opfordrer til, at man åbner kassen og kigger, så kan man godt finde en fin en - de findes stadig. 4
Vildledende og urigtig markedsføringAnonym anmelderEn markant anden farve end både billede og udstillingsmodel. Når lampen er tændt er lyset blegt gulligt. Glasset har derudover pletter, der ikke er dækket af farve. 1
Ikke som på billederAliciaSom andre nye anmeldelser skriver, har IKEA ændret lampen, den ser slet ikke orange ud når lampen er tændt, og giver bare et fesent hvidt/gult lys. Skuffende. Den er kun flot slukket. De har tydeligvis lavet et billigere produkt ift. hvad den åbenbart var engang, og det er ikke orange glas mere, men bare glas de har malet indersiden på. 1
Ikoniske lampe PiaFlot design 5
Skuffende lys og dårlig stemningAnders HøjmoseDesværre er den nye billigere version ikke med gult glas, men med glas, der er sprayet gult på indersiden. Det ser ganske fint ud nå lampen er slukket, men når den tændes er lyset blegt og fesent. Der er små skygger/prikker overalt hvor malingen er lidt tykkere. Ej, jeg er virkelig svært skuffet, når man sammenligner med udstillingsmodellen og billederne her på siden.1
Gul og ridsetMajaNy produktion af denne lampe ser helt anderledes ud. Den er gul og kold i lyset og slet ikke så orange og varm som den originale model vi alle kender, eller kan se i billederne. Desuden var den helt ridset i glasset hele vejen rundt.
Mit bedste bud er at de har sparret på produktionsomkostningerne.1
Endelig!MarkDejlig- og så til en nedsat pris 300,-kr (men hvis man er meget pertentlig vil man måske gerne se hvor evt luftblærer sidder i glasset…)5
Behageligt hyggelysLouiseFungerer perfekt og giver et skønt lys uden at skinne i øjnene. Men øv, den ikke har udskiftelig pære.4