Waarom moet ik een recyclagebijdrage betalen?
Je bijdrage helpt om afgedankte elektrische toestellen veilig te behandelen en te recycleren.
Bij verkoop van elektrische toestellen, batterijen of producten die batterijen bevatten vraagt de Belgische wetgever ons een kleine bijdrage aan te rekenen die doorgestort wordt naar Recupel en Bebat.
Op die manier zorgen we er samen voor dat die producten aan het einde van hun levensduur op een veilige en milieuvriendelijke manier verzameld, gesorteerd, verwerkt en gerecycleerd worden.
Recupel is een Belgische vzw die het inzamelen en verwerken van afgedankte elektrotoestellen en lampen organiseert.
Bebat geeft gebruikte batterijen een nieuw leven, door ze in te zamelen, te sorteren en te recycleren.
Was deze informatie nuttig?
Bedankt voor je feedback!
Welke specifieke onderdelen van onze artikelen vind je onbevredigend of niet behulpzaam?
De tekst is verwarrend om te begrijpen
De tekst beantwoordt mijn vraag niet.
De tekst is relevant maar niet nuttig voor mij
De tekst is te lang of te kort
De tekst is verwarrend om te begrijpen
De tekst beantwoordt mijn vraag niet.
De tekst is relevant maar niet nuttig voor mij
De tekst is te lang of te kort
Bedankt voor je feedback!
Was dit artikel niet wat je zocht? Probeer dan een van de onderstaande artikelen.
Bij IKEA betaal je meteen het volledige bedrag bij de bestelling en betaal je dus geen voorschot.
Lees meerJe betaling lukt niet? Geen zorgen! We helpen je stap voor stap om het probleem op te lossen en je bestelling toch af te ronden.
Lees meerJa, je mag met biljetten van €500 betalen in al onze winkels.
Lees meerHet is niet mogelijk om als particuliere klant je aankopen te betalen na ontvangst van een factuur.
Lees meerHelaas is het op dit moment niet mogelijk om bij IKEA België met Klarna te betalen.
Lees meerSinds 1 januari 2024 aanvaardt IKEA in de winkel alleen nog digitale ecocheques. Online betalen met ecocheques kan niet.
Lees meer