Snygg men 5 h bortkastatElsaJättesnyggt vitrinskåp men kan ha varit den svåraste möbeln någonsin att bygga ihop. Tog mig och min partner 5 TIMMAR att bygga ihop denna möbel, 5 timmar jag aldrig kommer få tillbaka. Väldigt fin och snyggt med mycke glas men gud tappade det nästan halvvägs totalt. 3
Stockholm skåpBaharÄr så nöjd med mitt köp. Den passar så bra in i vardagsrummet!5
Dålig passformRobin5/5 för design
0/5 för passform
Det var en symfoni av svordomar innan man fick ihop den dugligt. Man fick borra nya hål och tvinga ihop den. Ska tillägga att jag skruvat ikea sen barnsben och är alltid nöjd med passform förutom denna gång3
Vackert skåp men väldigt svårt att monteraVeronicaEtt jättefint vitrinskåp men något av de svåraste möbler vi någonsin har monterat. Tänk till innan du köper3
Prisvärt vitrinskåpPederPrisvärt vitrinskåp med god kvalitet och finish. (Passformen vid monteringen kunde dock förbättras något men påverkar inte det positiva helhetsintrycket.)5
Meckigt!ElinDet första skåpet jag köpte var helt omöjligt att bygga ihop, skevt och det gick inte att få ihop delarna. Fick ett nytt skåp som jag iallafall fått ihop nu, men det var fortfarande en del meck och det tog tid, vissa skruvar fick jag skippa för det inte gick.
Skåpet är hur som helst väldigt fint när det väl är ihopmonterat! Kanske något dyrt för hur tidskrävande det var.3
Svårt att öppna MariaSkåpet är jättefint och känns lyxigt och dyrt. Dock är det nästan omöjligt att öppna glasdörrarna. Mycket trögt och skåran är för liten i glasdörren.4
vacker design, för låg för migIngridDet skulle vara fantastiskt om den här designen en gång var så här hög (1,70).4
braUlf Erik Göranbättre än bra5
Två skåp, två kvalitetsproblemThomasJag köpte två av dessa vitrinskåp och båda har tydliga tillverkningsfel.
Det ena skåpet har en skjutdörr som knappt går att flytta. Samma problem beskrivs även i en annan kundrecension. Det andra skåpet har ett skruvhål som inte är korrekt placerat, vilket gör att delarna inte går att montera ordentligt.
Jag förväntar mig mer av STOCKHOLM-serien. Sådana här grundläggande funktionsfel är oacceptabla. Mycket besviket på kvaliteten.1
Superfin! HannaSuperfin! Tidlös och passar i de flesta hem. Träet och glaset ser bra ut. Dock var den jobbig att montera, 20 skruv som man fick kämpa för att få i tog 3 timmar. Tyvärr är även skjutdörrarna tröga. Det lilla handtaget i glas är för grunt. Skulle säga att det är värdelöst då det inte ens fungerar. För att öppna skåpet behöver man ta sig in i en springa mellan glasdörr och skåpets kant. Det måste alltså alltid stå lite öppet hela tiden. Jag hoppas att dörrarna blir lättare att flytta med tiden ☀️4
SvårmonteradYueHar samma upplevelse som tidigare recensenter när det gäller passformen. Jag fick också tvinga ihop vissa delar, och det hade inte gått utan tillgång till egna verktyg. Den här möbeln tar priset när det gäller krånglig montering av allt jag någonsin köpt på Ikea.2
BraMattiasGodt5
Ena dörren går knappt att röraMattiasVälj annan produkt. Ena glasdörren går knappt att röra.1
Dålig passformEdvinMycket snygg möbel när man väl lyckas få ihop den, men otroligt dålig passform. Reklamerade och fick en ny som var lika dålig, skruvhålen passade ej ihop så krävdes alldeles för mycket kraft och sneda monteringar för att få ihop den. Träet är även ganska ojämnt i färgen, inte det man förväntar sig i denna prisnivå2
Vackra saker i framkant.BeritDet är en fin möbel att visa sina omtyckta saker. Hade önskat att det inte finns bruna fläckar och skrovliga lister. När möbeln är monterad syns detta. Gillar den trots felen.4
Vackert ljust vitrinskåpLinneaSnyggt stabilt skåp som var ganska enkelt att sätta ihop.5