Skräp - första skruven förstör byrån JimmyJa, första skruven sitter inte. När hela skruven är i så sitter den lös. Så skruvar pytte lite till och hör hur det knakar. Sitter fortfarande inte och går att lyfta rakt upp. Första delen har en spricka i sig. Sprucket åt alla håll från första hålet. Nästa del sitter bättre. Börjar på samma sida, nästa vita del i beskrivningen. Skruvar så den precis tar emot. Sitter inte fast. Nu är alternativet - skruva sönder, eller låt den sitta löst. Jag tar knappt i när den spricker och jag skruvar i långsamt tempo. Ja, om denna faller ihop (ifall det ens går att få ihop den) så hade jag inte blivit förvånad. Genomruttet skräp. Dessutom är alla första delarna precis likadana men de passade ändå inte att sätta varsomhelst - behövde pussla och hitta rätt ändå. 1
Saknad delAmandaByrån är fin men en del till ryggen (spånskiva) saknas vilket gör att det blir ett hål där - inte snyggt. En skiva är även defekt då den inte är skårad korrekt. Har sett fler recensioner ang detta nu och tycker det är väldigt lustigt varför man fortsätter sälja produkten så? Det är något som borde ses över direkt. Kontakade kundservice men blev ombedd att åka till Ikea varuhus för att lösa detta vilket kostar mer pengar och tar tid. Blev erbjuden 70kr för besväret...2
Liten men rymligMarianneGursken gick lätt att montera och är rymlig fast ändå liten och smidig.5
Bästa för migNilofarBra och tyckte om det 🙏 tack5
Helt okeyHenrikEnkel montering och fin för detta pris perfekt4
Du får vad du betalar förEmelieHelt okej, men absolut inte robust och gedigen. Kändes lite för låg, kunde var en låda högre. Lådorna glider inte så bra varken ut eller in. De är inte heller så höga och Ikeas egna system med lådinsatser matchar dåligt! Med tanken på kvaliteten så håller den kanske ett år eller så. Färgen var snygg iallafall.3
StilrenEmmaVäldigt schysst, stilren och så mycket snyggare på riktigt! Är så nöjd! Har två såna bredvid varandra i sovrummet. Mycket förvaring ovanpå, jätte fint!5
stilrenDianaVerkligen stilren liten byrå som passar perfekt till hallen.5
Fin byrå men slarvigt av ikea LindaJätte fin och bra byrå men saknade en bak mdf skiva. Syns inte när den är mot väggen men ändå tråkig. Fick present av barnens farmor och hon hittat inte kvitto. Undra hur man kan missa att skicka en sån skiva med i kartongen? Annars nöjd perfekt storlek2
Prisvärd Lena Maj-Sofie BirgiLättmonterad, bra storlek till mindre rum5
Bra byrå till bra pris JeanetteStabil å lagom stor
Har den till sängbord så höjden är perfekt för det
5
Väldigt tröga lådorKarinJättefin byrå, men vart besviken då lådorna är väldigt tröga att dra in och ut. Tanken var att min son på 4 år skulle ha sina kläder i den, vilket inte fungerar pga de tröga lådorna. Jag ångrar att jag köpte den.1
Bra och enkelSaraBra lådor som är lätt att dra ut, monteringen va enkel :)5
Fin!Anonym recensentfinare grå än jag förväntade mig. Trodde den skulle vara gulaktig, men den är mer varm grå. Fint med svarta knoppar. Bra som större sängbord.
Problem som uppstod: spikgrejen som ska hjälpa att sätta spiken på rätt avstånd gav bucklor på ovansidan pga att spikarna hamnade för nära ovansidan ändå. Inte bra4
PrisvärdMatsEn prisvärd produkt med kvalitet som man kan förvänta sig. 4
Jag blev nöjd med byråernaKristiinaJättenöjd5
Snygg dyngaMattiasSnygg liten byrå men en mardröm att montera ihop!2
LådaJansonFantastiskt5
Liten byråEvaPassar utmärkt i ett extra gästrum för förvaring. Ser inte ut som på bilden utan en liten byrå med 3 lådor. Lite svårt att skruva fast knopparna annars mycket nöjd.4
Tar en liten platsAnonym recensentTar en liten plats5