Hoppa till huvudinnehåll

Varför ska jag inte öppna kyl- eller frysdörren flera gånger efter varandra?

När dörren till kylskåpet eller fysen stängs bildas ett undertryck av den luft som ska kylas, vilket gör att dörren kan öppnas först efter en stund utan större ansträngning. Vänta några sekunder innan du öppnar dörren igen. Detta är en normalt för alla typer av kyl/frysar.

Vilken eller vilka delar av artikeln kan vi göra bättre?

Texten är förvirrande och svår att förstå

Texten är inte relevant för min fråga

Texten är relevant men inte till någon hjälp

Texten är för lång eller för kort

Tack för din feedback!