Dapatkan rupa musim luruh, bahagian II

Dapatkan gaya hiasan dalaman terkini musim ini di IKEA dan ketahui cara untuk memperkenalkannya di rumah anda.

Dapatkan rupa musim luruh, bahagian II

Dapatkan sentuhan gaya hiasan dalaman terkini musim ini dan ketahui cara untuk memperkenalkannya di rumah anda. Di sini kami memberi tumpuan kepada bahan dan bentuk – lihat Bahagian I untuk lebih banyak tekstil dan corak.

Cipta suasana yang selesa

Pereka hiasan dalaman IKEA Elin Hermansson membantu kami menonjolkan trend semasa musim luruh: ”Hias dengan bahan semula jadi dan padankan dengan reka bentuk selesa, lembut, mewah dan berbentuk organik untuk menimbulkan suasana yang intim di ruang tamu anda.”

Gunakan unsur yang pekat

Tambah sentuhan moden dengan palet warna gelap dan suram. Penggunaan bahan pekat, warna dan kayu gelap dapat memberikan suasana yang lembut dan selesa di ruang tamu anda.

Bagi mendapatkan trend musim ini, pereka hiasan dalaman IKEA Elin Hermansson menggalakkan sikap terbuka dan ceria serta mencipta gaya peribadi anda sendiri.

“Trend baharu adalah cara yang baik untuk anda berinspirasi mencipta gaya peribadi anda sendiri. Bersikap terbuka dan ceria.”

Elin Hermansson, pereka hiasan dalaman IKEA
Gabungan warna gelap dengan bahan semula jadi seperti kaki pokok rotan KANELSTÅNG adalah cara untuk mencapai trend musim luruh.

Kami gembira melihat para pelanggan kami menjadi kreatif dengan produk-produk kami. Teruskan! Tetapi perlu diingatkan bahawa dengan meminda atau mengubah suai produk IKEA sehingga ia tidak lagi boleh dijual semula atau digunakan untuk tujuan asalnya, bermakna jaminan komersial IKEA dan hak anda untuk memulangkan produk akan terbatal.

Dicipta oleh
Pereka hiasan dalaman: Elin Hermansson
Jurugambar: Daniel Hertzell
Penulis: Vi Cooper