Cara berehat ketika tiada masa

Rehat bertafakur sekali-sekala dapat membantu anda mengharungi hari-hari sibuk bersama rakan dan keluarga. Di sini diberikan cara untuk melakukannya.

Cara berehat ketika tiada masa

Apabila hidup anda terlampau sibuk dengan keluarga, rakan dan bersosial, rehat pendek untuk menyegarkan semula diri adalah sangat berharga. Lihat cara anda boleh menghentikan masa dan menukarnya menjadi masa berehat.

Bina buih sementara

Mengalihkan dua kerusi berlengan supaya saling bertentangan boleh dilakukan dalam masa beberapa saat. (Untuk menyempurnakan buih anda, rapatkan terus kerusi.) Anda akan mendapat kepompong segera, sedia untuk tidur sekejap atau masa bersendirian tanpa gangguan.

Tarik dan hembuskan nafas

Ambang yang besar mungkin cukup untuk rehat bertafakur. Tambah tekstil dan bulu kambing biri-biri LUDDE untuk keselesaan, bidai bergulung dan sekoleh teh panas. Sekarang, anda boleh menyelinap ke tingkap persendirian anda.

Ikut panggilan langsir

Jadikan tilam tambahan sebagai sudut kreatif kecemasan. Gunakan langsir mencecah lantai untuk mencipta perisai privasi – dan kanopi beralun. Luangkan sedikit masa untuk bersendirian dan anda pasti bersedia untuk menyambung semula kehidupan sibuk anda.

Kami gembira melihat para pelanggan kami menjadi kreatif dengan produk-produk kami. Teruskan! Tetapi perlu diingatkan bahawa dengan meminda atau mengubah suai produk IKEA sehingga ia tidak lagi boleh dijual semula atau digunakan untuk tujuan asalnya, bermakna jaminan komersial IKEA dan hak anda untuk memulangkan produk akan terbatal.

Dicipta oleh
Pereka hiasan dalaman: Gretchen Broussard
Jurugambar: Fredrik Bjelkerud
Penulis: Henrik Annemark