Cara IKEA

Konsep dan sejarah IKEA


IKEA menawarkan pelbagai rangkaian reka bentuk menarik, berfungsi sebagai kelengkapan rumah dengan harga rendah yang mampu dimiliki oleh semua lapisan masyarakat. Ini adalah idea IKEA di tengah-tengah pembangunan produk dan pembelian tentang bagaimana kita mahu menjual produk di IKEA secara global.
 
Semua orang boleh mencipta produk berkualiti dengan harga yang tinggi, atau produk berkualiti rendah dengan harga yang rendah. Namun bagi mencipta produk berkualiti dengan harga yang rendah, anda perlu melalui beberapa kaedah pembangunan yang menjimatkan kos dan berinovasi. Ini adalah fokus IKEA dari Småland, penggunaan Sweden Maximising menggunakan bahan mentah dan adaptasi produk memenuhi keperluan pengguna dengan harga yang rendah. Cara IKEA melakukan sesuatu memenuhi adalah penjimatan kos yang disalurkan kepada anda, pengguna kami.

Visi dan idea bisnes kami


Di IKEA, visi kami adalah untuk mencipta kehidupan yang lebih baik buat semua orang. Idea bisnes kami di sokong bersama visi yang menawarkan pelbagai rangkaian reka bentuk menarik, berfungsi sebagai kelengkapan rumah dengan harga yang rendah dan mampu dimiliki oleh setiap lapisan masyarakat.

Sejarah IKEA


Cerita IKEA bermula sejak tahun 1943 di sebuah kampung bernama Agunnaryd di Sweden, semasa pengasasnya Ingvar Kamprad masih berumur 17 tahun lagi. Sejarah seterusnya menunjukkan bagaimana selama tempoh 6 dekad, IKEA yang bermula di tengah hutan selatan Sweden kini menjadi pusat perniagaan buat 44 negara jajahannya seluruh dunia.

Warisan Sweden kami


Cara orang Sweden dalam penciptaan rekaan rangkaian produk IKEA, kini semakin berkembang di Sweden. Barangan kelengkapan rumah direka moden tapi tidak terlalu trendy, pelbagai guna dan menarik, mesra pengguna dan mesra kanak-kanak seterusnya melambangkan kesegaran, kesihatan dengan cara hidup Sweden dalam pemilihan warna dan bahan. Idea ini seiring dengan konsep IKEA yang berasal dari Småland selatan Sweden, dimana seluruh warganya bekerja keras , dengan kehidupan yang sederhana dan menggunakan segala yang ada dengan sepenuhnya.